27.9.10

i'm not who you think i am

: Hej kaniner, jag tänker ändra min header, något som vilda & Belle, eftersom jag anser är dags för en liten förändring. Under tiden kan jag säga att vädret har varit lite galen den här veckan är vi på hösten och det verkar som att även vi var på sommaren, även om jag måste erkänna att det har sina positiva sidan kan jag spendera mer tid i solen, äta glass och njuta av poolen. Men förhoppningsvis snart jag kan njuta av hösten kläder. x


: Hello bunnies, i was thinking about change my header, something like wild&belle, because i think is time for a little change. Meanwhile, I can say that the weather has been a little crazy this week, we are in autumn and it seems that even we were in summer, although I must confess that it has its positive side, I can spend more time in the sun, eating ice cream and enjoy the pool. But hopefully soon I can enjoy of the fall clothes. x

No comments:

Post a Comment

Thank you for reading! All feedback and comments are highly valued.

xx